Jo, designen...

Det är ju bara det att jag inte begriper hur fan jag ska få den här bloggen att likna nåt.. behöver nog lite guidning där!! Allt ser ut som jättesöta "hej-jag-är-tolv-och-skriver-om-mina-kaniner" eller "ååååh-jag-är-fjoooooooorton-och.JÄTTE-arg-och-HELT-galet-kär-och-så-vidare"... Herregud, jag är ju en tant.. i jämförelse iaf.

Jag vill ju ha en bloggdesign som påminner om MIG!! En smått hysterisk, halverst hypokondrisk och helt vanlig norrlänning! Hjälp, någon? =)

Jag har ju lovat att jag ska komma med bildbevis från pepparkaksbaket! Klart att jag ska lägga upp bilder, bara jag hittar minneskortläsaren. Jag misstänker faktiskt att den tog mitt minne också sist jag använde den för jag kan inte komma ihåg var jag lagt den.. I den här röran är det inte så konstigt faktiskt, allt man inte håller i sugs iväg och försvinner. En gång försvann en bulle jag hade i handen, när jag tittade bort så *POFF* var den bara borta! Spooky va?

Jag ska leta lite grejer sen kommer jag tillbaka!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0