Jomen!!

Det enda jag tänker skriva just nu (innan jag stuuuupar isäng..) är att jag har lekt i flera timmar med en massa mallar, koder och annat skoj!! Haha..

Haha.. ha....haaaa.... *fniss* (jag tycker verkligen att allt är så himla roligt just nu... skrattar typ åt mina egna tår)

Nåja, måste kapitulera för kvällen, imorrn väntar en hel dags föreläsning om Göran Perssons gamla regering och Maud Olofssons fantastiska uttalanden i media.. suck. Vad vore världen utan politik på schemat? Förmodligen alldeles.... alldeleeees.... alldeeeeeeeeeeles UNDERBART!!!!!

Ta inte illa upp magister Bosse, men jag är inte Fröken Politik heller..  (Lika lite som jag är Fröken Atlas faktiskt!!)

Puss och kram. (och gonatt)Nu ska jag svin(g)a mig i säng....



                                                           

Kommentarer
Postat av: Jenny

Haha, ja, fy, det här såg vl iallafall liiite bäätre ut... Jag hittar inte heller något fint och bra, men skam den dom ger sig!!



Och visst är de söta som försöker dessa föreläsare och magistrar ;) Jag tror iallafall att du i allra högsta grad är miss politic, då jag har kommit fram till at det mesta här i världen är politik och faktiskt ganska intressant. Jag tror det är ordet politik som vi börjar bli allergiska mot.. kanske ska vi prova att byta ut det? Mot något trevligare? Karusell? Sockervadd? Polka?

2008-12-18 @ 22:40:42
URL: http://jennyfalukorv.blogg.se/
Postat av: Ida

Kanske jitterbugg? Det skulle kunna funka...

2008-12-19 @ 01:33:23
URL: http://morgonzombie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0