Nyårsafton... suck!!

Jag hade förträngt det faktum att året tar slut imorrn.. jag hör till den skaran av folk som tycker det är lite jobbigt, vemodigt och eländigt. Sen att det så att säga är ett jämnt år, jag fyller 30 och blir TANT!!! Hemska tanke..

Nu har vi inte bemödat oss att skaffa barnvakt så antagligen kan vi bädda ner oss i soffan vid halv elva och dra en filt över huvudet, den flashiga nyårsfest vi är bjudna till är nog inte riktigt min tekopp... (kanske är jag fördomsfull men.. tror att jag skulle dra upp medelåldern med åtminstone 10 år) Det passar väl egentligen mig med min åldersnoja och nyårsångest att stanna hemma men jag undrar vad sambon egentligen tycker. Han kanske hellre vill vara bland en massa folk och gruppskåla.. nåja, då drar jag filten över mig själv!

(jag är inte bitter, bara rädd för att bli gammal!!)


Kommentarer
Postat av: Jenny

Men gumman, vi är inte gamla!! Tänk på 50 åringarna, de säger ju att det är vid 50 livet börjar och då har vi ju i alla fall 20 år kvar om det stämmer.



Vi har ju tydligen inte ens hunnit leva ännu, allt detta slit har vart helt i onödan....suck..nä.. vart är min filt...

2009-01-02 @ 17:23:34
URL: http://jennyfalukorv.blogg.se/
Postat av: Johanna

En kommande 30-års fest...nu j*klar ska planer smidas, hehe!!!



Kul med ny blogg! Jag ser fram emot fler inlägg än i den gamla ;-)!



KRAAAAM jottan

2009-01-05 @ 14:33:30
URL: http://johannaagnes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0