vilse i zodiaken..

Såja, nu är jag tillbaka i både fysisk, mental och i virtuell form efter en mäktig helg i Härjedalen. Det var ett makalöst bröllop, utomhus och dessutom i snöstorm!! Som i gamla tider varade festen i tre dagar och tre nätter så jag har varit i dvala fram till nu! =)

Helgen kan summeras med tre ord:

Storslaget,

frisläppt

och sprutgrädde!

Mer än så behöver inte sägas, de tre ingredienserna för en lyckad efterfest.. eller...??!   :s

Nåja, vi lämnar det.. och ger oss in i stjärntecknen för ett litet slag. Jag hittade ju dom här innan jul och det är ju inte utan att jag blir lite skrämd när jag tittar på våran matchning av varann. Häng på:

Mitt stjärntecken, sån är alltså jag:

Sån är jag alltså!!?


Och så sambons:




Ja vad ska man säga, är det "the perfect match"? Han är alltså hetlevrad och jag är överkänslig.. Jag är krävande och han är svåråtkomlig.. haha!! Vi förutspås inte ett konfliktfritt liv med andra ord!  ;-)

Näe, nu väntar dagens tvätt och städportion! Ha de gött!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Men vad skönt! Välkommen tillbaka!!

2009-02-04 @ 21:58:51
URL: http://jennyfalukorv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0