Dramatik och tandglugg!

Herregud vilken dramatik vi haft ikväll, den yngsta hade en tand som var så lös att den just så pass hängde i en skinnflik. Eftersom jag var så fjantigt rädd för att han skulle tappa den i sömnen och svälja ner den så var vi ju tvungna att få den att lossna innan han gick och la sig! Det blev en långdragen historia, varje gång tanden såg ut att ge upp så var den lille tvungen att springa och titta i spegeln, dvs en gång i minuten... Till slut tyckte han nästan att det inte skulle vara så farligt om tandfen skulle få förflytta sig ända ner i magen för att hämta tanden, så less var han. Men skam den som ger sig, nu ligger tanden där i tandkistan och väntar på att magiskt bli utbytt mot en tia!

Det ligger en medvetslös karl på soffan också, någon fe därute som känner för att byta ut honom mot en hunka? Inte? Suck! Trots att jag har satt på tv.n så högt att grannarna först bankade hål i väggen, och sen i ren desperation flyttade, så vaknar han inte.. det gör mig irriterad! Vi ska ju nämligen åka bort tidigt imorgon och inte en pinal är packad, jag har inte en aning vad vi ska ha med.. (förutom mina kläder då) Jag måste läsa en jävligt tråkig vetenskaplig artikel på engelska och göra en sammanfattning innan jag lägger mig och samtidigt tvätta, hänga, vika, stryka och så vidare.. så just nu är jag mer än måttligt irriterad. Till sitt försvar har han jobbat natt och förmodligen sovit dåligt eller inget alls under dan men det är knappt förmildrande just nu.

Näe, bara bita ihop och göra det jag ska. SUCK!!!!

Föll över denna tidigare idag och den passar mig just nu:


Kommentarer
Postat av: Lillemor

Vars ska hon?

2009-01-22 @ 18:01:34
Postat av: Frallannn

en guuummmaaan! Om det inte vore för att min bättre hälft precis håller på att piggna till så hade jag kunna bytt, men jag har precis börjat fått liv i honom så , tyvärr...





Hoppas bröliset blir tevlig och att du hittade någon snygg overååål att ta på dig!



Gällande tanden så i jag inte ett dugg avundsjuk. Jag lider med er. Vi har löst det så att vi går till tandläkaren och så får hon ta all eventuell skuld för smärtor och tandutragningar!

2009-01-24 @ 14:28:17
URL: http://jennyfalukorv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0