Lugnet mellan två kurser..

Det är verkligen skönt!!! Nu kan man känna att livet leker, det finns inga krav och allt får komma som det vill.. i hela TVÅ dagar. För på måndag drar nästa kurs igång och när jag såg schemat kändes det som att vi ska gå kurs i helvetet. Vi har en enda vecka där vi faktiskt är lediga en dag, det ska vara grupparbete, kvalitativa samtal, hemtenta OCH salstenta.

Fy *¤¨/@**%¤ -> som det hette i fantomen..

Nåja, nåt roligt ska man ha också, student eller inte... (läs: fattig eller.. fattig) så jag hade bokat tid hos frissan för att fixa skabben i pälsen längst upp på kroppen. Så här var det och blev det:

Före:


Under tiden:



Lite extra hårstrån:




Och slutligen, EFTER: (fast taskig kvalla på bilden, tyvärr)





Det var en hel hög med pengar det, fast jag är faktiskt nöjd med resultatet!! Det enda som är lite läskigt är att ha nån annans hår på sig men jag vänjer mig mer och mer.. dessutom trasslar det ganska mycket! Men jag ska inte klaga, det är ju lättare att göra en snygg frisyr utan att spara ut en tofs i ett halvår innan man klipper sig! =)

Natti natti, nu ska jag försöka sova lite! =)

Kommentarer
Postat av: Jenny

SKITSNYGGT!! Och det där är ju min frilla! Är det så att din saknad över mig gör att du omedvetet börjar forma dig en egen fralla? Är det så? Va, va, va?... ;)

2009-01-18 @ 14:36:46
URL: http://jennyfalukorv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0