Skrivångest!!

Jodå, det är därför jag inte har tid att skriva här... jag är nämligen TVUNGEN att skriva en rapport som delvis ska vara min egen och delvis ett grupparbete. Så idag har vi skrivit ihop en av de gemensamma bitarna, håll nu i er:

"Implementering av en tänkbar problemlösning samt konsekvensanalys av densamma."

Är det inte lite vackert så säg? Kan även upplevas lite skrämmande... iaf tyckte jag det när jag inte var insyltad i plugg som jag är nu.. =)

Nåja, här sitter jag nu, dricker vatten och äter apelsin och försöker skriva klart något smart om "en skola för alla". Eller om det nu är "alla för en skola".  För den som vet att jag pluggat innan och till vad så är det uppenbart att det är ett ämne som känns både lätt och svårt. Lätt för att jag liksom varit där- lämnat det... och så svårt för att jag känner mig så uttömd på ämnet. Jag är helt enkelt inte så sugen på att leta material och skriva om det. IGEN! * suck suck *

Jag lovar trevligare saker på bloggen senare ikväll, jag ska lägga upp bilder på den senaste förnyelsen!! Var hos frissan i torsdags och kom på den roliga idén att ta före och efter-bilder! =D

Återkommer efter lite skrivande! (för samvetets skull förstås)

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hoppas det gick bra i alla fall!



Och Jajjaaaa, jag ser fram emot bilderna!!!

2009-01-15 @ 19:33:33
URL: http://jennyfalukorv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0