Vilken början på veckan!!

Som sagt, veckan började onekligen bra. Jag slirade in på skolan i god tid, i alla fall med fem minuter till godo, så jag passade på att köpa en mugg dyrt kaffe i cafeterian och sen slinka in till allas livlina, Ewa på Campus, för att kolla mitt tentaresultat. HALLELUJA!!!! Jag hade spikat den, 21 p av 21 möjliga!!!

Fy vilken:



PLUGGHÄST!! =)  (bilden lånad från http://marie.rosell.info/

Men skönt var det i vilket fall som helst!! Jag som nästan trodde att jag skulle bli underkänd.. det är bara förståeligt om man vet vilket trollmongo vi hade som lärare i den där kursen, 70 % av klassen kuggade på den ordinarie tentan. Den gången hade jag ETT ynka poäng från godkänd och det kändes förstås förjävligt! Nu tycker jag att det inte gör så mycket längre, nu har jag VG istället! =)

Så var det med den här veckan.. nu vet jag ju en sak: det kan endast bli värre!

Bara lägga sig under täcket och förlika sig med att det inte blir bättre än så här, trots att veckan bara har börjat...

(Veckans Pessimist) ;-)

Kommentarer
Postat av: Jenny

Fniss... trollmongo...hehhehehee...



Men du! GRATTIS! Vilken uppryckning! Glöm nu inte att se ut som om det inte alls förvånar dig att du satt spiken i ..tentan, låt alla tro att det var en självklarhet och att de ska betrakta dig som en gudinna! Bara ett tips alltså.

2009-01-21 @ 15:29:59
URL: http://jennyfalukorv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0